Sunday 31 August 2014

kenapa Qaseh??

Sudah 2 minggu saya tidak upadate entri, ini kerana saya sibuk dengan program training graduates sebelum masuk alam pekerjaan di Shah Alam. Masa training nya pulak ikut sama seperti waktu bekerja supaya kita boleh biasakan kalau kita sudah bekerja nanti. Alhamdulillah, selama saya join training ini, banyak ilmu yang bermanfaat untuk saya gunakan untuk berkerja nanti. Kalau ada rezeki saya review tentang training ini.





Berbalik kepada tajuk asak post ini. Mungkin sebahagian sudah tahu Qaseh itu apa. Qaseh ini adalah makanan kesihatan iaitu Qaseh Gold Produk yang dikeluarkan oleh Syarikat Ana Edar. Sebenarnya saya sudah lama mencari makanan supplement untuk menjaga kesihatan secara berterusan. Kadang-kadang kita dalam seharian kita main makan sahaja. Kita hanya fikir makanan itu sedap. Alhamdulillah, selepas kawan saya perkenalkan Qaseh ini. Saya terus hendak beli kerana Qaseh ini terdiri daripada pelbagai makanan sunnah yang diamalkan oleh Rasulullah. Oleh sebab itu, saya yakin dengan Qaseh kerana makanan yang dimakan oleh baginda. insyaAllah Mujarab. Lagi satu sebab ialah  harga nya sangat berbaloi. Lagi-lagi time itu saya masih student, mana nak cari duit. Kalau bukak dari "pama" n duit pinjaman.

Selepas itu selama sebulan saya makan qaseh. Alhamdullilah, saya sentiasan bertenaga dan masalah sakit sengugut  makin berkurang daripasa sebelum ini mengalami sangat teruk. Sejak itu, saya join untuk menjadi rakan niaga Qaseh ini dan sangat mengalakan famili saya untuk mengamalkan produk ini.

Next entri saya akan share dari testimoni dari famili saya..

No comments:

Post a Comment